Reklamace

Na zboží poskytujeme zákonem stanovenou záruční dobu 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí objednávky. Záruka může být limitována i dobou minimální trvanlivosti. O reklamaci nás prosím předem informujte e-mailem nebo telefonicky na čísle +421 911 597 411.
  • Po přijetí zboží k reklamaci od nás obdržíte potvrzující e-mail jako informaci o tom, že jsme vaše zboží obdrželi.
  • Po ukončení reklamačního řízení obdržíte také e-mail se způsobem vyřízení reklamace.
  • Reklamační protokol obdržíte spolu s vráceným reklamovaným zbožím.
V případě dotazů k reklamaci zboží nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím níže uvedeného formuláře. Uveďte v něm co nejvíce faktů o objednávce, na základě které jste zboží obdrželi.

Spolu s reklamovaným zbožím nezapomeňte poslat i originál záručního listu, doklad o koupi a vyplněný reklamační formulář s popisem závady.

Ak chcete tovar vrátiť, môžete tak urobiť v zmysle obchodních podmínek, přičemž je třeba vyplnit formulář odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 30 dnů! Pokud máte jakékoli nejasnosti, ozvěte se nám v pracovních dnech na telefonní číslo+421 911 597 411 nebo .