Kdo tvoří, ten opravdu žije. Tato filozofie nás provází od roku 2009, kdy jsme začali psát svůj příběh ještě pod jmenovkou Top-Nechty. K nehtovému sortimentu ve skladových regálech začal postupně přibývat i galantérské zboží. Se změnou přišla přirozená potřeba oživení brandu. V roce 2020 jsme obě kreativní cesty spojili pod značkou NOEZON. Rebranding přinesl nejen nové jméno, ale také závazek vůči zákazníkům - v nákupním košíku jim kromě zboží předat přidanou hodnotu.
Za celým konceptem stojí programátor a technický geek v jednom, Jozef Kozák. Brutální perfekcionista, ale také člověk s velkým srdcem,který si zakládá na hodnotách a věří, že právě kreativní tvorba je tím nejlepším nástrojem na budování lepšího zítřka.
Bez ohledu na množství přepravovaného zboží dbáme v NOEZONE na kvalitu a lidský přístup. Ať už jde o samotné dodavatelské služby nebo poselství, která jako firma komunikujeme.
V našem prodejním portfoliu máme více než 20 tisíc produktů. S pokrokem a zkvalitňováním služeb přichází otázka rozšíření působnosti na další trhy. Naše společná vize je však daleko více než jen expanze a zisk z prodeje. Chceme lidi vytrhnout z konzumu a přivádět k uvědomělému životu. Aby si v tomto online světě mohli užít více offlajnu a dopřát kreativní procedury i své duši. Nebo ten, kdo tvoří, opravdu žije.
V e-commerce jsme sice doma, ale nechceme být jen e-shop, jehož mise končí v bodě, kde zasytí spotřebitelský hlad. Chceme motivovat rodiče, aby podněcovali své ratolesti k tvorbě již od útlého věku. Toužíme objevovat tvořivost u lidí, kteří ji v sobě dosud nenašli. Chceme edukovat, spojovat a inspirovat.
Pracujeme na B2B zóně a náš plán pro následující období je jasný. Vybudovat znatelný prostor i mimo e-shop. Věříme, že z NOEZONu vytvoříme platformu, která bude uzavírat náš kreativní ekosystém do společného celku. S možnostmi pro všechny, kteří si přejí TVOŘTE SPOLEČNĚ S NÁMI.